lørdag 19. november 2011

Dilla på sommerfugler

Mange sommerfugler og spore i alle varianter om dagen - de er nydelige alle sammen og veldig inspirerende!
Her om kvelden satt jeg og klippet ut mange eksemplarer  - ett av de havnet på dette kortet til min niese som skal feire bursdag i morgen :)
Jeg har flere sommerfuglprosjekter som er gjennomført - de vil jeg vise senere.

 Dette eksemplaret er klippet ut fra en tapetbit
 Jeg har limt på litt småpynt fra Panduro


Butterfly made of wallpaper - this is a birtday card for my niece

Ha en god natt!

:: Beate ::






1 kommentarer:

  1. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt.

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)