mandag 7. november 2011

Sandvika by night

I ettermiddag var det helt nydelig ute! Blikkstille vann og 7 grader. Planen var å fange fløyelsmykt vann med kamera, men det var så stille at ikke en gang 30 sekunder gjorde noe utslag...

Mitt bidrag denne uken til Himmelsk - hos Petunia :)


Fargene i kveld var veldig rosa, faktisk så rosa at jeg syntes det ble i meste laget! Disse er "dysset" ned litt i Photoshop


Jeg synes det er bra at det blir mørkt litt tidlig, da åpner det seg nye fotomuligheter - og det før middag :)
Sandvika ligger der og lyser godt opp i den mørke ettermiddagen.
Bildet er tatt med lang lukketid: 25 sekunder
























A beautiful silent afternoon, 7 degrees celsius and no wind. I had a plan to capture the silky soft water by using a long exposure, but even 30 seconds would do.



○ Beate ○



12 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!

    Jeg satt og så på den fine rosa himmelen på vei hjem, men siden middagen står klar på bordet når jeg kommer hjem ble det lite bilder på meg i dag. Synd at det blir så fort mørkt.. Men til helga kanskje??

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Fantastisk vakre bilder! Særlig det siste :)

    SvarSlett
  3. Nesten utrolig at det kan være sååå stille.
    Herlige bilder du serverer.

    SvarSlett
  4. Vakre bilder! Og for en nydelig november vi har!

    SvarSlett
  5. Å, nydelig vakkert ღ
    - jeg også likte det
    siste veldig godt :)
    Ønsker deg en flott
    helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder, som alltid:)
    Fin helg til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  7. Tusen takk :-) Jeg liker også det siste best:-) God helg til dere!

    SvarSlett
  8. Hva skal man si?
    Heia Sandvika!

    Ha en vakker søndag

    SvarSlett
  9. Fantastisk nydelige bilder, skjønner at det ikke bare er her oppe i nord vi har det fint om dagen :)

    Ha en finfin søndagskveld!
    Signe

    SvarSlett
  10. Vakkert!!
    En fin ny uke til deg..
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelige kommentarer!

    God natt :)

    ○ Beate ○

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)