fredag 20. januar 2012

Endelig er interiørgleden tilbake!

Etter ett år med begrenset energi, har heller ikke interiør interessen vært helt på topp, men de siste par månedene har den sakte, men sikkert kommet tilbake! Endelig! Det skal sies at den ikke ble mindre etter at jeg hadde et ukeblad på besøk her om dagen. De gjorde en boligreportasje hjemme hos meg som kommer på trykk i februar :)

Når jeg tok dette treet inn før jul, var tanken at det skulle få stå hele året, så nå er julekulene plukket av og kun noe småtteri henger igjen. 

Jeg er veldig glad i å plukke med meg kvister og kvaster fra skogen, noe min yngste sønn stadig påpeker: "Mamma, nå er det snart mere skog inne enn ute". Jeg digger det, og har ikke planer om å slutte! :)

Dette treet skal spraylakkeres hvitt etterhvert, men jeg skal nyte det i sin naturlige form en gooood stund til :)

Ha en super helg!



I love to bring the woods in to my home, this tree will definitely stay for a while! 

Have a nice weekend!


Beate 

1 kommentarer:

  1. Det var roligt att höra, och likaså att du får uppmärksamhet och ett erkännande i form av ett reportage!
    Alla behöver lite uppmuntran, speciellt nu när allt ter sig mörkt, grått och trist...men...snart kommer ljuset och med det inspirationen!
    Ha det gott och fortsätt kreéra!

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)