fredag 24. februar 2012

Beglodd!

Ja, det er dét det siste maleriet mitt er - beglodd! ... jeg glor og glor... går litt vekk, så tilbake for å glo litt til! Hmmmm... det mangler noe, men jeg klarer ikke finne ut av hva! 
Hmmmm... kanskje litt tekst, men hva passer av ord til dette bildet? 
Kanskje litt mer farger, men hvilke? 
Nei... det får nok finne seg i å bli beglodd litt til - så faller vel brikkene på plass en vakker dag! :D 
Kanskje du ser hva som mangler? 
I såfall - fortell meg!!;)

Ha en fin fredag!
Beate 


Fargene som inspirerte meg




"Oh, deer I" - akryl på lerret 90x90 cm.


I keep staring at my latest painting... Something is missing, and I can't figure out what it is!
Maybe some words - maybe more colors?
I guess I'll find out one day.
If you happends to see what's missing - please tell me;))

Have a nice friday!
Beate 

6 kommentarer:

  1. synes det var flott !! nydelige farger.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Wow, så fint. Jeg har ikke dette talentet innen rekkevidde så hva som eventuelt manger, tja - ikke noe i mine øyne :-) God helg!

    SvarSlett
  3. Syns det var råflott!! Og ikke minst nydelige farger. Syns ikke det mangler noe.

    Ha en super søndag.

    SvarSlett
  4. Så fantastisk dyktig du er!! Fikk lyst til å dra frem min gamle hobby å male litt ighen. Takk for herlig inspirasjon! Og maleriet er jo komplett, spør du meg;)

    Nydelig søndag!

    KLemmer og smil

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Men mindre det går opp et lys for meg, så lar jeg maleriet være som det er - ofte kan kanskje det enkle være det beste ;))

    Fin søndag til dere :)

    //Beate

    SvarSlett
  6. Fargene er jo kjempefine i det bildet!!! Vet ikke om du er awardfri, men det ligger i hvert fall en liten award til deg på bloggen min idag! Ha en flott kveld!

    klem, Beate

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)