torsdag 16. februar 2012

En sau i sofaen!

Jeg, som mange andre, digger By Nord produktene som selges blant annet hos Hviit og Skandivis, men det gjør dessverre ikke lommeboken min ;) Jeg digger også noen sauer som bor i nabolaget mitt - disse har jeg vist bilder av før (her kan du se de). Så; min elsk etter disse nydelige produktene - kombinert med min elsk til disse artige sauene = ble en pute :)

Fremgangsmåte:
1) Gå ut å finn en sau (eller et annet motiv du liker;)) - ta bilde(r!)
2) Kopier over på transferark (de får du kjøpt hos Clas Ohlsson blant andre) og print ut. (jeg delte motivet i 2 deler og printet ut på 2 A4 ark for å få stort nok motiv.
3) Stryk på stoff du vil bruke til å sy pute (husk sømmonn), eller et nøytralt putetrekk (Følg bruksanvisningen på transferarkene nøye!)

Og vips, så har hjorten fått følge av sauen i sofaen - iallefall hjemme hos meg ;)

Ha en fin kveld!

○ 
Beate 









Homemade pillow inspired by By Nord's lovely products - that I love by the way!

Have a nice day!

Beate 


2 kommentarer:

  1. Fiiiine!

    Gratulerer så mye med finaleplassen hos nib. Kjekt bidraget ditt gikk til finalen. Likte det så godt!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Jeg ble tatt litt på sengen der ;)
      Fin kveld til deg også!

      Klem i retur!
      ○ Beate ○

      Slett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)