fredag 20. april 2012

Her har du meg!

Min barndomsvenninne Mona Moe som jobber med film,  hadde med seg filmkamera og foreviget åpningen av utstillingen min denne uken :) Litt rart å se seg selv på film i en sånn setting, men jeg velger allikevel å dele denne med dere:)
Utstillingen henger oppe til 29/4 kl. 16.00 og du er hjertelig velkommen til å stikke innom 
i Aslakveien 17 på Røa i Oslo. 
Jeg vil selv være tilstede følgende tider: 
Søndag 22/4: 12-13
Torsdag 26/4: 16-19
Lørdag 28/4: 12-16
Søndag 29/4: 12-16



Ta deg en tur da vel :)



My childhood friend Mona Moe has filmed the opening of my exhibition. 
It's a little bit weird to se yourself on film, but I still choose to share this with you. 
Above you can see when I personally will be present. 
You are welcome to drop by :)


Beate :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)