torsdag 22. november 2012

De få dagene

Høsten er en vakker tid, men dagene hvor løvet er på sitt aller vakreste, de er det faktisk ikke veldig mange av!
Det er i månedskifte september/oktober de kanskje er flottest. Iallefall her jeg bor på Østlandet :)
Jeg har en tendens til å "gå fullstendig opp i oppgaven" når jeg er ute og fotograferer og denne dagen var inget unntak. Det ble vel rundt 4 timer der ute i skogen med kamera, løv OG såpebobler :D Her deler jeg noen bilder av løvet, som jeg kastet opp i luften og panorerte på vei ned! Hvis du lurer, så er det en tilnærmet umulig oppgave. Noe som for øvrig gjelder å blåse såpebobler OG ta bilder av de samtidig også.. - derav tidsforbruket!!!

Bilder av såpeboblene viser jeg i neste innlegg om en dag eller to ;)











Her er det helg og jentetur! Gleder meg :)

Håper du også har noen hyggelige planer for helgen!

=
Beate 

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig med jentetur!!! Nydelige bilder av løv og høst! Nå om dagen er det litt for grått, synes jeg. Bra julen nærmer seg :) God helg!

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)