søndag 26. mai 2013

Barnehagefotografering - et diskutert tema!

Jeg hører stadig diskusjoner rundt barnehagefotografering hvor tema er
om man skal ha enkle bilder med hvit bakgrunn innendørs, eller om man skal ha bilder 
hvor barna er i naturlig lek og utendørs. 
Jeg heller til det siste. Barn i naturlige omgivelser.
Men tar jeg bilder inne, så liker jeg å gjøre litt annerledes ved å legge til det litt 
artistiske preget - se eksempel nedenunder.  

Den beste tiden er selvfølgelig når det er litt varmt i været, 
slik at man ikke trenger å ha så mye klær på barna:) 

Vil dere bestille barnehagefotografering?
Ta kontakt på beate@mittkreativegen.no eller t: 95267960


Her er noen bilder jeg tok av barnehagebarn i vinter - både ute og inne.






Ha en fin dag!

=

Beate :)



1 kommentarer:

  1. er enig , ute er best :-) du ha en fin blanding her Beate. jeg synes dine utebilder er best.
    hilsen dirk

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)