søndag 21. juli 2013

Nytt maleri og snart tid for utstilling!

Jeg har mange jern i ilden om dagen, og jeg elsker det! 
Nå som det er litt stille og mange er på ferie, 
benytter jeg tiden til å male litt til en utstilling jeg skal ha på Overens Café
i Asker fra 25. august - 27. oktober. Jeg kommer til å annonsere nærmere 
her på bloggen og jeg vil også legge ut en invitasjon på Facebook siden min. 

Her er ett av maleriene som skal være med på utstillingen.(dessverre er det tilnærmet umulig å gjengi fargene korrekt. Det er fluoriserende orange og rosa som er brukt)

Om du er interessert i bildet, eller ønsker å ta kontakt med meg kan du sende meg en mail på 
beate-alfakrøll-mittkreativegen-punktum-no

"Less is more"
100x100x4cm.
Akryl på lerret






Det hadde vært hyggelig å se deg på utstillingen, jeg kommer til å være tilstede med jevne (annonserte) mellomrom :)

=

Beate 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)