fredag 30. august 2013

KOKELIKO åpner i morgen!!

I morgen tidlig, klokken 10.00, settes kaffepressa i gang og den nye 
kaffebaren Kokeliko åpner på Vøyenenga senter! 

Kaffesalget er allerede godt i gang, men det er altså i morgen den offisielle åpningen finner sted! Det henger kunst på veggene, produsert av Elin, meg og flere andre - alt er til salgs! Og er du kjapt ute, så klarer du kanskje å sikre deg en godbit eller to til 20% rabatt! ;)

Foruten kunsten, så selges det kaffe og te, stoler og klær (produsert av Hilde & Elin), 
lys og servietter, skjerf og te-siler! 

Jeg vet i alle fall hvor min morgenkaffe skal drikkes i morgen (og mange andre dager i fremtiden!)

Jeg GLEDER meg til å få et samlingssted på Vøyenenga!











Her samles allerede folk for en kaffe og en titt - sammen med støvsugeren, hihi ;)) 

Vi sees i morgen!? 

=

Beate :)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)