lørdag 3. august 2013

Portrettfotografering i naturlig lys

Jeg er aller mest glad i  bruke naturlig lys når jeg tar bilder - både ute og inne. 
Jeg anbefaler å benytte anledningen nå om sommeren, om man ønsker studioportretter med naturlig lys. 

Her er noen portrettbilder jeg tok i mitt hjemmestudio for noen dager siden. 
Det naturlige lyset gir myke konturer, noe som er spesielt gunstig for oss litt voksne kvinner ;)

Jeg tilbyr 2 varianter av portrettfotografering i studio;

Alt 1:
Modellen sminker seg og ordner håret selv. Det settes da av en drøy time til selve fotograferingen. 
PRIS: 2900,- inkl. 6 ferdig redigerte bilder 

Alt 2:
Jeg booker en makeup artist som ordner modellen før portrettfotograferingen. Det settes av ca. 3 timer til styling og fotografering.
PRIS: 4400,- inkl. 6 ferdig redigerte bilder

Modellen har gitt meg lov til å publisere både før og etterbilder :)

FØR ;)





Har du vurdert å skjemme deg selv bort med noen flotte portrettbilder? 
Ta kontakt for timebestilling i kontaktskjema øverst i margen til høyre. 

=

Beate :)

3 kommentarer:

  1. Hei...Nydelige bilder...

    Lykke til med å ta bilder hjemme....

    Ha en fin helg..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Nydelige! Virkelig flotte ble de. Vakker modell også da ;)Bilde nr. 2 ble en favoritt. Flott blikk og nydelig hår som flyter utover.

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)