onsdag 21. august 2013

Tid for utstilling!

Da er det igjen tid for salgsutstilling av både foto og malerier!

Denne gangen er det  Overens Kafe i Asker sentrum som er stedet. 

Jeg henger opp bilder etter stengetid på søndag, så bildene henger oppe 
fra mandag 26/8 og vil bli hengende helt til 27/10. 

Jeg kommer selv til å være til stede i lokalene med jevne mellomrom. 
Helt konkrete tidspunkt vil jeg annonsere på FB sidene mine, du finner de her og her

Ønsker du å stikke innom for å ta en titt og ønsker å treffe meg når du først stikker innom? 
Send meg gjerne en forespørsel i kontaktskjema til høyre, 
så kanskje vi kan finne en tid som passer for oss begge :)

Jeg håper å treffe nettopp DEG der! 

Hjertelig velkommen!

"Dear Clyde" 120 x 150 cm 
=

Beate 

2 kommentarer:

  1. DIGGER bildene dine!! Skulle bare hatt litt meir veggplass! Har ein bror i Asker, men skal dessverre ikkje østover i veka som kjem. Ellers skulle eg tatt ein tur innom ☺ Lykke til med salg og utstilling ☺ Klem Kjersti

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)