fredag 13. september 2013

Min portfolio

På denne bloggen samler jeg alt jeg pusler med av foto, interiør, kunst og innimellom andre puslerier. 
Jeg får stadig forespørsler om jeg har en portfolio å vise frem, 
så det er lettere å se hva jeg driver med som fotograf og hvilken fotostil jeg har. 

Å henvise til bloggen slik jeg har gjort tidligere, gir liten mening da det er fort gjort å 
gå seg bort i blogginnlegg av ymse slag. 
Så jeg har opprettet en nettside som inneholder min 
fotograf portfolio, priser og kontaktinfo.

Ikke noe annet. 

Du finner nettsiden under fanen "Nettside" øverst på denne bloggen, eller her om du vil. 
Ta en titt da vel! Og gi meg gjerne en feedback på hva du synes. 
Positiv og negativ feedback er like velkomne!





Jeg vurderer å sette opp en tilsvarende side som bare vil være galleri for mine malerier, 
jeg ser dette behovet også øker! :)


Ha en fin dag!

=
Beate 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)