lørdag 19. oktober 2013

En god tanke - puttet på et postkort.

"I kveld SKAL jeg slappe av foran TV'n" er en typisk tanke for meg. Jeg må rive meg vekk fra PC'n og jobben min som jeg elsker. Selv om jeg driver med det som engasjerer meg, må jeg ta meg tid til pauser og hvile. 
Jeg kan ikke annet enn å le av meg selv, der jeg sitter med ett av mine yndlings program som jeg har tatt opp (det er noe kjærlighetsuppegreierjegikketrengernevnenavnetpå... hihi). 
Åh, som jeg slapper av og koser meg... helt til PC'n brått var flyttet opp i sofaen og 
printeren begynner å jobbe. 

Jeg printer postkort! :) 

Her er de, og de havner straks i Eplabutikken min:) 

Ønsker du å kjøpe postkort, kan du også sende meg en mail i kontaktskjema i margen til høyre. 
Jeg selger de i pakker á 2 til 30,- kroner. Frakt kommer i tillegg.  
Skriv i meldingen hvilke to kort du ønsker. 

PS: Signaturen min er IKKE med på kortene jeg produserer, kun en nesten usynlig webadresse på baksiden! 

Ønsker deg en super lørdag!








=

Beate 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)