torsdag 26. desember 2013

Gammel sjarm og hjerteklapp





Denne gamle Volvo Laplander L3314, har kjæresten min akkurat fått tak i. Og jeg som er langt under middels interessert i bil, syntes det var helt OK. Helt til jeg kikket nærmere på doningen og oppdaget bøtter av gammel sjarm og fantastisk nostalgisk interiør. Jeg digger gamle ting med sjel - de gir meg hjerteklapp! 

1. juledag "flyttet" jeg inn i denne bilen noen timer og bare koste meg med å observere lyset, slik det faller inn igjennom plastvinduene, hvordan taket bølger seg og tanker om alt som har skjedd i denne bilen siden den ble produsert i 1965. 

Bildet av rattet havner i stort format på veggen:)















Fortsatt god jul til deg!

//Beate

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)