søndag 21. september 2014

| BRYLLUP ANNE-LINE & HÅVARD |


I år startet jeg ferien med bryllupsfotografering, og avsluttet med bryllupsfotografering!

Anne-Line og Håvard hadde planlagt en fantastisk ute-vielse på Hellviktangen, på Nesodden. Mens bruden og hennes følge tok bilveien, ble brudgommen og gjestene fraktet med båt fra Rådhuskaia i Oslo. Heldige meg, fikk være med :)

Jeg har vært på Hellviktangen og fotografert brudepar flere ganger, men jeg må si at det synet som møtte oss når båten ankom, var mildt sagt overraskende. 
Overrasket over at Hellviktangen var smekkfull av badegjester - en lørdag - midt i fellesferien - 30 grader i luften - 24 grader i vannet! Overrasket sa du!?? 
Vel, jeg hadde ikke tenkt tanken og var over hode ikke forberedt på dette. De planene jeg hadde gjort i forhold til fotografering av brudeparet, måtte endres og improviseres! Noe som gikk som en drøm med det avslappede brudeparet. 

Tusen takk for at jeg fikk være deres bryllupsfotograf. 

Her ser dere et lite utvalg av bildene fra dagen. 


























  

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)