søndag 16. november 2014

| JULEKORTFOTOGRAFERING |

Julekortfotografering
I går var det full rulle i studio med julekortfotografering i form av såkalte "minisessions". 10-20 minutter fotografering i ferdige oppsatte miljøer.
Nå fikk jeg virkelig kjenne nytten av å ha et stort studio!
Sønnen min Sebastian var med som assistent, og takk og pris for det! Jeg hadde ikke klart dette alene;)

Studiooppsett
Jeg er ikke noen stor tilhenger av veldig "julete" settinger med nisser, nisseluer og røde detaljer. Jeg liker bedre den litt mer nøytrale julen, noe du ser i oppsettene mine til julekortfotograferingen som jeg viser her. På onsdag vil jeg legge ut noen av resultatene fra fotograferingen.

Julen 2015
Jeg tipper det blir julekortfotografering i studio til neste år også! ;)








Ha en deilig søndag!

//BEATE





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)