mandag 12. januar 2015

| VINTEREVENTYR |

Jeg er veldig begeistret for snøvær!

Det er på en måte noe magisk over vinterbilder, noe eventyraktig! 
Dessverre så er det ikke så mange dager det snør sånne deilig store snøflak ila en vinter, i alle fall ikke på dagtid når det er lyst og fint ute. Og når det først snør, så kan du være sikker på at det ikke passer å fly ute og ta bilder, og sjansen for å ha et fotooppdrag akkurat den dagen det snør er ikke så stor, i alle fall ikke om man skal gå uti fra at de som har booket fotografering er like begeistret for tett snøvær som meg. 

MEN på lørdag snødde det, og jeg fortet meg å skaffe en modell som kunne bli med ut i vintereventyret, for det skulle nemlig gi seg ila en time eller to.

Thea kastet seg rundt og ble med meg ut - vi rakk det akkurat før snøværet ga seg og solen tittet frem. Når du ser disse bildene, så håper jeg du forstår hvorfor jeg er så begeistret for snøvær i fotosammenheng :) 

Ønsker du deg vinterbilder av deg selv eller barnet ditt, ta kontakt og fortell meg om ønskene dine, så gir jeg beskjed om jeg skulle ha en ledig time en dag det snør;)

//BEATE











0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)