onsdag 15. april 2015

NM I FOTO

Premieutdeling i NM i foto | NFF | 2015

Det har nylig vært NM i foto i regi av Norges Fotografforbund og på søndag var vi samlet til premieutdeling i Drammen.

Flere av landets dyktigste fotografer deltar i denne konkurransen hvert år og det deles ut både medaljer som gull, sølv og bronse i tillegg til hederlig omtale i form av diplomer.
Jeg fikk diplom for 2 av mine bilder og jeg er så fornøyd og stolt!

Her kan du se hvilke bilder jeg fikk hederlig omtale (altså diplom) for.


"I DO" 

Dette bildet tok jeg i sommer når jeg var så heldig å fotografere på bryllupsdagen til dette flotte paret.



 "BORING"

Fra en fotografering i vinter hvor vi nærmet oss slutten på barn, søsken og familiefotografering. Denne lille gutten la absolutt ikke skjul på at han begynte å bli lei :)
























Jeg gleder meg allerede til neste års konkurranse - dette ga mersmak!

//BEATE

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)