onsdag 21. september 2011

Stille vann...



Silent water...

8 kommentarer:

  1. Så fint dette er - nydelig, et sted å hente seg inn etter dagens trivialiteter.

    SvarSlett
  2. Bildpoesi...rofyllt, vackert, en lisa för själen!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder! Det siste gjør at jeg får lyst til å bare sitte her og drømme, herlig fyllt av ro er bildet ditt.

    SvarSlett
  4. Så vakre bilder. Kjempefin blogg du har!
    Tusen hjertelig takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!

    Klem

    SvarSlett
  5. Aj aj dette var stemningsfullt du, og en enorm fin dybde i ditt første bilde her, me like!

    Gjort meg litt kjent her hos deg nå, og for en flott komfirmant, blir noe for damene etterhvert det tenker jeg :-)

    God helg til deg, tenk du at det allerede er helg igjen, gusj som tia flyr.

    SvarSlett
  6. heisann : ) kom egentlig for himmelsk men så mange andre fine bilder her også : ) disse likte jeg veldig godt ! er litt svak for vann og speilinger : ) ser meg litt rundt her hos deg..

    ha en fin kveld !

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)