fredag 1. juni 2012

Rødt og turkis

Jeg synes rødt og turkis er fint sammen, men jeg måtte ty til rød drikke for å finne noe rødt i mitt hus! :) 
Her er et nytt maleri hvor jeg har brukt rødt og turkis i kombinasjon med grått og bittelitt hvitt. 
Teksten på bildet er tatt ut fra en sang av en av mine favorittartister - vet du hvilken? 

"What's worth the price is always worth the fight" 






I think red and turquoise together is nice, but I had to resort to red drinks to find something red in my house!
Here is a new painting in which I have used red and turquoise combined with gray and a little bit white.
The text in the picture is taken from a song by one of my favorite artists - do you know which?

"What's worth the price is always worth the fight"


Beate

6 kommentarer:

  1. Herlig bilde!! Liker det enkle! Teksten veit eg ikkje kven som har i sangen sin, men den var god! Kjennes alltid godt t.d å kjøpe noko når ein har jobba godt for det. Stå på med kunsten din!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Teksten er fra en sang av et Canadisk band som heter Nickelback :)

      Slett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)