mandag 4. februar 2013

I Frognerparken

For noen dager siden hadde jeg glede av å fotografere denne flotte mannen i Frognerparken. 
Det er ofte sånn at jeg umiddelbart ser for meg hvor det egner seg å 
fotografere forskjellige typer mennesker. 
Denne gangen bare visste jeg at det måtte bli Frognerparken! 
De kler hverandre godt synes jeg - disse to.



Ønsker du å bestille time til fotografering, ta kontakt med meg på mail eller telefon. 
Du finner kontakt informasjon under "om meg" i kolonnen til høyre, 
her finner du også priser under "Prisliste fotografering"

Ha en fin dag! 

=

Beate :)




2 kommentarer:

  1. Åh, om jeg dog bare boede tættere på dig! Så skulle jeg have lavet portræt ved dig - du er så dygtig.

    Flot portræt/herre herover :D

    Klem fra Dorthe

    SvarSlett
  2. jeg tror her kan man trygt si at det er perfekt!!! supert!!
    hilsen dirk

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)