mandag 30. september 2013

Fotograf Jessheim og omegn

Det hender ganske så ofte at jeg er nord for Oslo, både søster med familie og kjæresten min bor der. Dermed er det naturlig for meg å opparbeide meg en kundeliste i de traktene også. 

For øvrig reiser jeg ikke bare nord for Oslo, jeg beveger meg etterhvert i en ganske stor sirkel rundt i Oslo og Akershus! :)

Ønsker du å bestille time til fotografering, ta kontakt i kontaktskjema øverst i margen til høyre, eller send meg en mail på beate(at)mittkreativegen(dot)no. 

Bildene under er fra en søskenfotografering ved Nordbyvannet på Jessheim - nydelig plass som er godt egnet for fotografering OG jogging, fikk vi erfart! 
Innimellom var vi litt i veien kan du si! ;)






Håper du har en hyggelig kveld!

Det har jeg - foran peisen med en kopp te :)

==

//Beate


3 kommentarer:

  1. SÅ smukke portrætter.
    Altid meget skøn inspiration at hente her - TAK for det, Beate!

    Hilsener fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Dorthe! :)
      Høsthilsen i retur!

      //Beate

      Slett
  2. Du er så flink! NYDELIGE bilder :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)