tirsdag 23. februar 2016

| BARNEHAGE-FOTOGRAFERING |

BARNEHAGE-BILDER 2016

Jeg har åpnet for noen få barnehage-fotograferinger i år. Det å ta bilder av små barn i forbindelse med barnehage-fotografering er både veldig krevende og veldig givende. Med mange små barna du må forsøke og oppnå tillit til i løpet av noen få minutter, så gjelder det å ha erfaring med fotografering av barn og generelt barnetekke.

Jeg har en forkjærlighet for bilder hvor barnet er tankefullt og alvorlig, men jobber også med å lokke frem smil, da de fleste foreldre også ønsker bilder av smilende barn. Det er for øvrig langt i fra alle barn man klarer å lokke til å smile slik jeg lyktes med denne lille jenta fra en barnehage-fotografering i fjor høst.





Vil du se flere barnebilder, besøk gjerne nettsiden min NETTSIDE

Vil du ta kontakt med meg, så kan du klikke HER, eller benytte kontaktskjema i margen til høyre.

//BEATE

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)