fredag 12. februar 2016

| VINN PORTRETTFOTOGRAFERING |

Vinn en portrettfotografering som du kan gi bort til morsdagen.

På søndag er det morsdag og Valentin på en og samme dag. Jeg har ingen tradisjon for å feire noen av dem, men synes allikevel det bør gjøres stas på alle de flotte mamma'ne der ute!
Akkurat nå er det mulig å vinne en portrettfotografering på min Facebookside.



Lørdag 13/2 kl. 19.00 trekker jeg 4 vinnere av alle de som har lagt igjen et lite livstegn på Facebook Disse får hvert sitt gavekort på fotografering til en verdi av kr 1800,- 
Du får gavekortet digitalt slik at du kan printe det ut eller sende det til din mamma, eller en annen sin mamma som du synes fortjener en oppmerksomhet - eller du kan beholde det selv;) Uttrykksikonet wink
Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen, er å legge igjen en kommentar, et hjerte eller et smil i kommentarfeltet til DENNE Facebook-posten. Også må du gjerne dele:)
Gavekortet kan benyttes på portrettfotografering ute eller i studio, valgt er ditt:) Det kan ikke kombineres med andre tilbud og fotograferingen må gjennomføres innen 1/5-16.
Kortet kan ikke byttes inn i penger.
Det blir en tilsvarende trekning på Instagram (@mitt_kreative_gen) 
Deltar du begge steder, dobler du sjansen til å vinne.

LYKKE TIL!

//BEATE

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)