fredag 5. februar 2016

| FÅ EN GRATIS INVITASJON |

FRA GUTT TIL MANN

I fjor ble jeg kjent med så mange konfirmanter! Noen av de kom til meg for fotografering etter at større søsken har vært hos meg tidligere. Det er ekstra stas!

En ting jeg har reflektert over er at 2015-konfirmantene som kom til meg var nesten bare gutter. Jeg må korrigere meg selv, de er ikke lenger gutter, det er unge menn som kommer i sin fineste dress og skal foreviges når de står på terskelen til voksenlivet. I år derimot er det stort sett jentekonfirmanter som har booket tid så langt. Kanskje det finnes "gutte-år" og jente-år"?

I følge statistisk sentralbyrå er det 51,4% større sjanse for å få en gutt enn en jente, men jeg tviler på at det er årsaken til "mitt" gutte-år i 2015.

Hvis du har konfirmant i år (eller skal invitere til annen type fest av noe slag) så ønsker jeg å gi deg en liten gave. Se lenger ned i blogg-innlegget!


Møt William - konfirmant 2015








Så over til "gaven"! 

Jeg har laget en Photoshop template som du kan laste ned helt GRATIS og lage din egen invitasjon. Du må ha grunnleggende kunnskap i Photoshop Elements, eller Photoshop CS/CC for å kunne endre på denne filen. Du kan endre teksten, men ikke designet. 

Velg om du vil ha blågrønn eller orange (som passer fint for høstkonfirmant!)
Skriv gjerne i kommentarfeltet hvilken du valgte. 


Trykk HER for blågrønn  Trykk HER for orange




Du finner flere invitasjoner i Epla-butikken min her: EPLA
Ønsker du å bestille tid til konfirmant fotografering, kan du gjøre det her: BESTILL TIME 




GOD HELG!

//BEATE



PS: Om du ikke har Photoshop, men allikevel ønsker deg denne invitasjonen, så send meg en melding, så fikser jeg teksten for deg ;) 











0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)