fredag 22. april 2016

| KONFIRMANTBILDER |



KONFIRMANT 2016



Konfirmantbilder

Det er konfirmant-sesongen på flere måter for meg i år. Ikke bare skal jeg ta bilder og feire min egen konfirmant, men jeg fotograferer også konfirmanter fra fjern og nær. 

En av årets første konfirmanter ut var Mathias. Vi møttes på en av mine favorittlokasjoner i Asker.

Trykk HER for å se flere konfirmantbilder fra i fjor, trykk HER for å laste ned en GRATIS invitasjon om du ikke har sendt ut invitasjonen ennå, eller det først er i 2017 din konfirmant skal feires ;)

Neste fredag vil jeg poste et innlegg med 5 tips til hvordan du SELV kan ta bedre bilder av din konfirmant. Om du ikke ønsker å ta bildene selv, trykk på linken for å booke tid. 




Ha en deilig vårdag!


//BEATE 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)