fredag 6. mai 2016

| PLANTER PÅ VEGGEN |

PLANTER DU SLIPPER Å VANNE

- SOM KAN HENGES PÅ VEGGEN!



For meg som ikke har grønne fingre, så er planter man kan henge på veggen et mye bedre alternativ, spesielt om du slipper å vanne de! Disse plantene får du kjøpt i EPLA butikken min, og de er "eviggrønne" :D 

Planter er HOT i interiørbildet om dagen, og disse kan du kjøpe for å henge på veggen, eller sende som et postkort. Hos meg egner i alle fall grønne planter seg bedre som print på veggen, eller i postkassen til en god venn - enn i vinduskarmen.


"Never go to a doctor whose office plants have died" - ERMA BOMBECK



KLIKK HER FOR Å KOMME TIL EPLA BUTIKKEN MIN







GOD HELG!

//BEATE

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)