onsdag 2. mars 2011

Før og etter inngangsparti

Inngangspartiet vårt var rett og slett så ille at jeg kviet meg for å invitere folk hjem. Jeg bestemte meg for å ta grep. Jeg fikk hjelp til å snekre trapp og skifte ytterdør - resten fikset søsteren min og jeg i løpet av et par helger. 


Før:
Det kunne rett og slett ikke bli værre! Så med redskaper fra krigens dager, sement, 2 tonn med subbus og singel, samt en stor porsjon pågangsmot satte vi i gang.
Fra pinlig med besøk...





Underveis...




Etter:
... til velkommen inn! Meget fornøyd med resultatet:)





4 kommentarer:

  1. Dette ble kjempelekkert!
    Hvilken farge har du brukt på trappen?

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du likte det :) Jeg har brukt terassebeis med fargen "shimmergrå", denne har jeg også brukt på et større område på terassen i hagen, den er veldig fin! :)

    SvarSlett
  3. så flott. hva slags tremateriale har du brukt i trappen? er det impregnert? og hva er dimensjonen på spilene på skjermvegge? silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Silje :) Det stemmer, det er trykkimpregnert materiale. Spilene er helt vanlig 2x2 tommer.

      Slett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)