torsdag 27. oktober 2011

Giveaway!

Når "Mitt kreative gen" passerer 500 "likere" på Facebook, så trekker jeg en tilfeldig vinner av dette maleriet eller valgfritt print i 20 x 30 cm. på blankt eller matt fotopapir. (evt. jpeg bildefil i høy oppløsning, så kan du lage den størrelsen du vil :) Du kan velge mellom alle bildene jeg har her på bloggen eller i albumene på Facebook.

Så; klikk deg inn på Facebook linken i høyre marg og trykk liker. Om du i tillegg deler siden med dine venner, så kommer vi fortere frem til trekningsdagen!;))

Ha en super "straks helg dag" :)

• Beate •




































When "Mitt kreative gen" passes 500 "likes" on Facebook,  I will draw a random winner of this painting or optional print in 20 x 30 cm. on glossy or matte photo paper. (or jpeg image file in high resolution, so you can make the size you want:) You can choose between all the pictures I have here on the blog or in albums on Facebook.

So, click the Facebook link in the right margin and hit the "like" button. If you share with your friends, we will get there sooner;)) 



Thank you! 


Have a nice day.

• Beate •





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)