tirsdag 12. januar 2016

| MINI-FOTOGRAFERING |

Fotografering ute om vinteren.
Dessverre er det ikke så mange som tenker at det går fint å ta bilder ute om vinteren. Vinterbilder er en av mine favoritter! Jeg synes selv jeg er alt for mye inne i studio i vinterhalvåret og ønsker meg mer ut. 
Jeg elsker virkelig vinter-Norge! Akkurat nå synes jeg det er som vakrest og ønsker derfor å få andre til å bli like glad i vinterbilder som jeg er! Uttrykksikonet wink

Førstkommende lørdag 16/1, setter jeg derfor opp noen få mini-fotograferinger mellom klokken 10.00 og kl. 13.00, på Vøyenenga i Bærum. Fotograferingen vil foregå i skog og åpent landskap. Kanskje du skal på ball i disse dager og ønsker bilder av deg selv og venninne dine ute i snøen i ballkjoler?

Fotograferingen varer i inntil 15 minutter og koster 495,- inkl. 1 digitalt bilde.
Ta kontakt for mer info eller bestilling via nettsiden min:


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)