mandag 15. august 2011

Snart konfirmasjon!

Med en 15 åring i huset er det straks tid for konfirmasjon.








































Jeg synes det er gøy å lage hjemmelagde kort, men har mange mindre vellykkede forsøk bak meg. Nå som konfirmasjon står for døren og invitasjoner skulle sendes ut, så bestemte jeg meg for å prøve igjen.
I en årrekke har jeg samlet på knapper, ikke for å samle i seg selv, men kjekt å ha om jeg skulle miste en knapp eller to. Men knappe-samlingen har vokst seg stor, å jeg tenkte at disse må jeg kunne bruke til noe. Da slo det meg at jeg kunne pynte på invitasjonene - sånn ble det :)

Jeg brukte flere lag med papir (alle invitasjonene ble forskjellige) og sydde med symaskinen rundt for en litt artig vri.
Konvolutter sydde jeg sammen av gråpapir.

Snart i mål med resten av planleggingen også - dagen må jo bli perfekt! :)












0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)