søndag 30. november 2014

| NYTT MALERI |

Nytt maleri

"LEAVE YOUR SHADOWS BEHIND"

Dette maleriet har stått på staffeliet siden i våres, jeg har ikke hatt den tiden til å male som jeg hadde før, men nå er det ferdig:) Bildet jeg har brukt er av en kunde jeg hadde boudoir fotografering med  i våres. Når vi var ferdig med boudoir fotograferingen viste hun meg en lekker rosa kjole hun hadde med seg i bagen og jeg spurte pent om hun ville være "modell" for et maleri jeg hadde i hodet. Sporty stilte hun opp og her er resultatet. 

Jeg har brukt akryl på lin lerret av god kvalitet og maleriet er i størrelsen 100x100 cm. Blindrammen lerretet er montert på er 4 cm. dyp. 
Fargene jeg har brukt er grått, sort, hvitt og rosa og jeg har brukt kombinasjonen av foto og maling, 

Teksten på maleriet:
"Walk towards the light and you will always leave your shadows behind"

Historien bak
Jeg er veldig opptatt av å se det positive i livet. Noen ganger er det enkelt, andre ganger kan det være vanskelig. Jeg har selv opplevd at livet har spilt meg et puss, men allikevel klart å snu situasjonen til noe positivt. Jeg tror at hvis man er bevisst på å vendte seg mot lyset - det positive, fremfor å grave seg ned i destruktive tanker om det som har vært, tror jeg at man lettere kan komme seg "opp av grøfta".
Så budskapet i dette maleriet er kort og godt: Tenk positivt og legg det som har vært bak deg - det får du uansett ikke gjort noe med ;)

Litt her og der
Maleriene mine henger litt her og der i Bærum og Ullensaker (Kløfta), så om du er interessert i å ta en titt på ett av de "live", så må du gjerne ta kontakt for en visning. Du finner kontaktskjema i margen til høyre. 

Ellers finner du både dette og de andre maleriene mine i Epla-butikken min. Trykk på "Epla" i margen til høyre, eller HER







Ha en fin 1. advent!

//BEATE 




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)