mandag 1. desember 2014

| EGNE FOTOPROSJEKTER |

Egne prosjekter
Jeg prøver å fotografere til egne prosjekter så ofte jeg kan. Da bruker jeg modeller som jeg kjenner, eller søker etter på Facbook, eller så bruker jeg meg selv. 

Hvorfor egne prosjekter?
Det er flere grunner til dette, men hovedgrunnen er at jeg skal kunne utfolde meg kreativt uten begrensninger. Noen ganger blir det relativt nøytrale bilder, men andre ganger blir det litt mer spesielle settinger.

En annen grunn er at jeg ønsker å vise bilder som er litt ute av boksen for at kundene mine skal kunne visualisere seg seg selv eller sine i denne type settinger. Det er ikke alltid like lett å forestille seg resultatet om jeg bare forteller;

"Jeg vet vi er i begynnelsen av oktober, men jeg ser for meg at du tar på deg en sommerkjole og gummistøvler og en deilig og varm jakke. Så kan vi gå ut i en myr ved et vann jeg vet om. Der er det åpent og fint med høstfarger i bakgrunnen. Vi tar det rett før solen går ned."

Her er et potensielt resultat av denne beskrivelsen :) 

Jeg forteller selvfølgelig litt mer om tankene mine om det skulle være aktuelt, men ville du klart å forestille deg disse bildene om jeg hadde gitt deg denne beskrivelsen?

Om noen dager skal jeg vise deg flere bilder fra denne fotograferingen - stay tuned! :)








//BEATE

2 kommentarer:

  1. Fin serie Beate! Henter mye inspirasjon fra bloggen og bildene dine, stå på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Kenneth:) Tusen takk :)

      Slett

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)