onsdag 2. oktober 2013

*GIVEAWAY* På tide å feire litt!

Jeg innså brått her en dag, at jeg er alt for dårlig på å feire!
I grunn erkjenner jeg at jeg er ELENDIG på feiring!

Jeg er generelt glad og fornøyd og tenker ikke så mye på feiring av det ene og det andre. Ikke er jeg veldig glad i å få gaver (synes det kan bli litt kleint) og min egen bursdag, ja den forbigår stort sett i stillhet. Jeg aner ikke hva dette kommer av, men jeg har vært sånn så lenge jeg kan huske. 

 I morgen skal vi feire Sebastian sin 17. års dag, han fylte år 1. juli...  Nicolai ble 12 i mars, han skulle ikke ha selskap, det gadd han ikke, han ville vente med å feire til det kom en kul film på kino... 
han venter fortsatt, for å si det sånn! Jeg er redd de er arvelig belastet :-// 

Nei, på tide å bryte ut av denne dårlige trenden!! :D

Her skal det feires! :)

På fotograf siden min på Facebook mangler det nå bare 9 stykker før jeg runder 400 følgere. 
400 unike mennesker som har trykket liker på min Facebookside - av egen fri vilje!

Jeg tar av meg hatten i ydmykhet og stolthet.

Her er greia:
Jeg gir bort ett valgfritt A4 print. Du velger selv om du vil ha et bilde av deg selv, eller noen av dine 
(det fordrer at du har hatt eller har/skal booke fotografering hos meg. 
Ellers kan du velge fritt fra mine A4 print som selges på EPLA


For å være med i trekningen av valgfritt A4 print, fritt tilsendt, gjør du som følger for å få lodd.


Trykke liker på Facebook siden min (er du allerede følger får du allikevel 1 lodd) = 1 lodd
* Dele innlegget om denne giveawayen på facebook = 3 lodd
* Lage et blogginnlegg og linke til denne giveawayen = 3 lodd
* Legg inn en kommentar på statusen på Facebook om hvor mange lodd du tar og skriv hvilket bilde du    liker best på Epla (bruk artikkelnummeret) Du får 1 bonuslodd for kommentaren på Facebook :)

                                                      Altså kan du få hele 8 lodd!


Er du ikke på Facebook, kan du legge inn kommentar i kommentarfeltet her, om du lager et blogginnlegg med link til denne giveawayen og dermed har trukket 3 lodd :) 

Jeg trekker en vinner når vi har passert 400 følgere!  
Vinneren annonseres både her og på FB

LYKKE TIL!

(Det er gøy og feire litt kjenner jeg! :)

Ett av bildene mine som er til salgs på Epla.no


//Beate 

















0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)