tirsdag 2. september 2014

| BYFEST SANDVIKA |

I helgen var det BYFEST i Sandvika, og jeg var så heldig at jeg fikk være årets BYFEST-FOTOGRAF! :)

Det var et flott arrangement, med mange spennende innslag på byens scener og i gatene. Voksne og barn bidro med alt fra olabil-løp, sang, musikk, skuespill, dans, sjonglering og sjakk med levende brikker.
Det var gøy å se byen vår pyntet til fest!

I de mange bodene langs gatene, bugnet det av fristelser. Deilige delikatesser fra fjern og nær.

Lørdag kveld var det tent fakler fra Kadettangen og helt til Løkke bro. Arrangementet "Elvelangs" begynte klokken 22.00, og helt frem til midnatt kunne man nyte innslag av sang og kunst. Fra tapas-restauranten i Monét-huset, ble det servert deilige smaksprøver av kjøttboller og kyllingspyd til de forbipasserende.
Jeg tok med meg en liten smak på siste tur forbi for kvelden, det smakte nydelig!

Her er en liten smakebit fra BYFESTEN, kanskje du ser noen du kjenner ;)
















 























0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)