søndag 19. oktober 2014

| BARSELTREFF I FOTOSTUDIO? |

Barseltreff i fotostudio

Er du med i en barselgruppe og kjenner du har lyst til å dra i gang noe annet enn trilleturer og kafébesøk?
Nå har du sjansen ;)

Fra november tilbyr jeg GRATIS fotograferinger av barn (og mødre/fedre) i barselgrupper.

Sånn foregår det: 

Dere legger barseltreffet deres til mitt fotostudio i Heggedal, rett utenfor Asker. Her er det stor plass for barn og foreldre til kos og lek, mens ett og ett barn fotograferes, også med mamma/pappa om det er ønskelig. I tillegg tar vi også gruppebilde om dere vil det.

Jeg har rekvisitter som hårbånd, bukseseler, sixpence og tyllskjørt for å nevne noe.
Jeg tilbyr kaffe/te og eget "amme-rom" og dere kan ta med matpakke om dere vil.
Det settes av god tid til fotograferingen, så vi slipper å stresse underveis.

I etterkant får dere tilgang på bildene av deres barn, i et eget passordbeskyttet web-galleri. Dere kan så velge om dere ønsker å bestille bilder eller ikke - det er ingen kjøpeplikt :)

For å booke tid til fotografering av barselgruppe, må det være minst 5 barn i gruppen og barna bør være mellom 7 og 9 mnd. 
(Har dere ønsker om barselgruppe-foto av mindre/større barn, ta kontakt for mer informasjon om dette. )

Priser:

1 digital bildefil i høy oppløsning | farger og sort-hvitt:                      700,-
3 digitale bildefiler i høy oppløsning | farger og sort-hvitt:                 1700,-
6 digitale bildefiler i høy oppløsning | farger og sort-hvitt:                 2400,-


Ta kontakt via min nettside: www.fotografbeatewillumsen.no, eller
trykk på linken under for å sende spørsmål eller bestille tid for barselgruppe-foto:

BOOKING AV BARSELGRUPPE-FOTO







0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)