søndag 22. mars 2015

| I SKYENE |

Eget prosjekt - "i skyene"

Jeg jobber så ofte jeg kan med egne prosjekter. Det vil si at jeg bruker modeller til å gjennomføre fotograferinger basert på ideer jeg har lyst til å teste ut. Det å gjøre egne prosjekter er veldig utviklende for meg som fotograf da jeg kan fri meg fra alle "regler" og forventninger. Dette gjør at kreativiteten får blomstre og nye teknikker kan testes ut Uttrykksikonet smile
For en liten stund siden søkte jeg etter en modell i 4-7 års alderen til eget prosjekt. Responsen var enorm, så det var dessverre mange som ikke fikk bli med. Her er noen av bildene vi tok den dagen. Takk til Hermine som var kjempeflink! 

Hvis du ønsker tilsvarende bilder av ditt barn, kan du selvfølgelig bestille det hos meg ;) 
Timebestilling: www.fotografbeatewillumsen.no/timebstilling
Husk å skriv i kommentarfeltet om du ønsker bilder med skyer. 






0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)